close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהי משכנתא הפוכה? כל המידע שחיוני לכם!

מערכת שורשטז תשרי, תשפב22/09/2021

עד לפני כמה שנים הבנק היה המקום היחידי שממנו תוכלו לקחת משכנתא גדולה. אך כיום נכנסו עוד לא מעט שחקניות חדשות לתמונה, וכדאי לכם לבחון את כולם

תגיות:

רוצים לקחת משכנתא, אך אין לכם מושג איזה משכנתא מתאימה לכם? האפשרויות הן רבות, והבחירה עשויה להיות בחירה קשה במיוחד. על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה יהיה עליכם להכיר את כל האפשרויות. בסוף יש לכם בידיים כוח חסר תקדים, להצעיד את עצמכם למקום יציב ובטוח. הרי כל מי שלוקח משכנתא עושה זאת על מנת להביא הביתה סכום מסוים של כסף. במאמר הבא החלטנו לעסוק באחת המשכנתאות הכי פופולאריות בשנים האחרונות. אנו כמובן מדברים על משכנתא הפוכה, האם יצא לכם לשמוע עליה?

משכנתא הפוכה – מה זה בכלל?
מה שמייחד את המשכנתא הזאת זה שהיא לא

מגיעה עם החזרים חודשיים קבועים. כל מי שלוקח משכנתא בוודאי יודע כי ישנו צורך לבצע תשלומים חודשיים עד לכיסוי המשכנתא במלואה. ההלוואה הזאת מגיעה בתמורה למשכון הנכס שברשות האדם שלוקח את ההלוואה. מי שממשכן את הנכס שלו בתמורה להלוואה יכול לקבל משכנתא בגובה של 50 אחוז מהשווי של הנכס עצמו. ככל שהנכס יהיה שווה יותר, כך תוכלו לקחת הלוואה גדולה.

מי יכול לקחת משכנתא שכזאת?
באופן כללי אפשר להגיד בפה מלא כי כולם יכולים לקחת משכנתא הפוכה. אין מניעה לאנשים כל שהם לקחת את המשכנתא הזאת ולא משכנתא רגילה. אך באופן עקרוני המשכנתא הספציפית הזאת מיועדת בעיקר עבור בני הגיל השלישי. כאלה שהבנק מסרב לתת להם משכנתא רגילה, והאפשרות הזאת הופכת להיות ראלית עבורם. אך נדגיש שוב כי כל אחד יכול לבחון את האפשרות של הלוואה הפוכה. אולי תגלו כי דווקא המשכנתא הזאת היא הבחירה הנכונה לכם.

משכנתא הפוכה עם מינימום בירוקרטיה
עוד יתרון של הלוואה מהסוג הזה לעומת הלוואות רגילות הוא שהיא מגיעה עם בירוקרטיה מינימלית. כלומר לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לשבור את הראש יתר על המידה. האינטרס של הבנק הוא שתיקחו הלוואות כנגד נכס מכיוון שיש לו כוח משמעותי בידיים. כך שבמקרה הספציפי הזה הוא יספק בירוקרטיה מינימלית על מנת שתוכלו לצאת לדרך החדשה. אך בסוף זה גם משרת אתכם שאין יותר מידיי טפסים ובירוקרטיה שתצטרכו להתמודד איתה. לא כולם בנויים להתמודד עם הליכים בירוקרטיים רבים ומגוונים.

מאיפה אפשר לקחת הלוואה מהסוג הזה?
רוב האנשים מחליטים לקחת משכנתא הפוכה מהבנק. אך כמובן שיש עוד לא מעט גופים אחרים שיכולים להעמיד משכנתא מהסוג הזה. זה נכון שעד לפני כמה שנים הבנק היה המקום היחידי שממנו תוכלו לקחת משכנתא גדולה. אך כיום נכנסו עוד לא מעט שחקניות חדשות לתמונה, וכדאי לכם לבחון את כולם. כאשר אתם לוקחים משכנתא יש לכם אפשרות לקחת אותה בתנאים שלכם. ברגע שיש תחרות, תוכלו לדעת כי התנאים הופכים להיות אידיאליים עבורכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה